Overslaan en naar de inhoud gaan

Online boekenclub voor marketeers

Kijk, dat is nu een leuk idee: een online boekenclub voor marketeers, waarin om de twee maanden een boek grondig wordt besproken, samen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vroege vogels maken daarbij kans op een gratis gesigneerd exemplaar.

related partner content for mobile comes here

Het weblog is gestart door en heet?MarketingProfs Book Club. Hoe werkt het:

Iedere twee maanden wordt er dus een boek besproken. Aankondiging gebeurt middels een nieuwsbrief, en de eerste 30 geregistreerden ontvangen een gratis gesigneerd boek. Maar er kunnen uiteraard veel meer recensenten meedoen.

Dan wordt er gelezen. Je krijgt daarvoor maximaal 5 tot 6 weken.

De bespreking: aan de hand van een recensie worden de thema's besproken en kan men vragen stellen aan de auteur(s). Tevens krijgt het boek een rapportcijfer.
Meer details .

Het eerste boek dat ter bespreking zal worden aangeboden, is , door Ben McConnell en Jackie Huba.

Leuk concept, en goed dat de uitgeverijen hun medewerking hieraan verlenen; door exemplaren gratis weg te geven, maar door ook af en toe prereleases aan te bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in