Onderzoek usp’s communicatieoffertes
Pauw Sanders Zeilstra Van Spaendonck, bureau voor communicatiemanagement en public affairs, doet onderzoek naar usp’s van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een goed resultaat ontstaat vaak bij een goede samenwerking. Dat geldt zeker ook voor het resultaat van communicatieprojecten en de relatie tussen bureau en cliënt. Vandaar dit onderzoek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een belangrijk onderdeel van het onderzoek gaat over de fase waarin opdrachtgever en bureau elkaar leren kennen, de offertefase. De uitkomsten van het onderzoek bieden inzicht in de kritische succesfactoren van een communicatieofferte.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet onderzoek kost ongeveer 10 minuten. Per ingevulde enquête maakt Pauw Sanders Zeilstra Van Spaendonck 5 euro over aan de stichting Dierenhulp Zonder Grenzen. De vragenlijst kan worden ingevuld tot 4 mei 2007.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid