Shell marketing voor V-Power


Shell stuurde dit in haar nieuwsbrief afgelopen weekend:
"Geachte mevrouw Olsthoorn [Hoe wisten ze dat ik in het weekend stiekem in een jurk op hoge hakken door het leven ga?]
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDit jaar vieren Shell en Ferrari de passie voor prestaties die ze al meer dan 60 jaar delen. Ter ere van dit jubileum ontvangt u bij elke tank V-Power en V-Power Diesel (minimaal 30 liter) tijdelijk 60 Bonus Miles. Dus print snel de onderstaande coupon uit. Dan rijdt uw auto niet alleen zuiniger en schoner, maar gaat uw Air Miles saldo ook sneller vooruit!
Maak kans op een trip naar het Ferrari testcircuit in Italie!
Daarnaast introduceren Shell en Ferrari een exclusieve collectie van 24 Shell V-Power plaatjes met afbeeldingen en technische gegevens van (semi)klassieke Ferrari's. Tot eind april 2007 krijgt u bij elke tank V-Power en V-Power Diesel (minimaal 30 liter) een gratis pakje plaatjes. Elk pakje bevat een set van 5 plaatjes en een unieke actiecode waarmee u kans maakt op een trip naar het Ferrari testcircuit in Italië!"
Of is dat V-Power wel een succes? Volgens deze toespraak van een Shell-bons uit 2005 wel. De omzetting van Pura naar V-Power deed het goed.
Wat denkt u ervan?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid