Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell marketing voor V-Power

Waar blijft het journalistieke onderzoeksverhaal (dat is meer dan een beetje interviewen) naar de marketing van Shell V-Power en voorganger…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Shell stuurde dit in haar nieuwsbrief afgelopen weekend:

related partner content for mobile comes here

"Geachte mevrouw Olsthoorn [Hoe wisten ze dat ik in het weekend stiekem in een jurk op hoge hakken door het leven ga?]

Dit jaar vieren Shell en Ferrari de passie voor prestaties die ze al meer dan 60 jaar delen. Ter ere van dit jubileum ontvangt u bij elke tank V-Power en V-Power Diesel (minimaal 30 liter) tijdelijk 60 Bonus Miles. Dus print snel de onderstaande coupon uit. Dan rijdt uw auto niet alleen zuiniger en schoner, maar gaat uw Air Miles saldo ook sneller vooruit!

Maak kans op een trip naar het Ferrari testcircuit in Italie!
Daarnaast introduceren Shell en Ferrari een exclusieve collectie van 24 Shell V-Power plaatjes met afbeeldingen en technische gegevens van (semi)klassieke Ferrari's. Tot eind april 2007 krijgt u bij elke tank V-Power en V-Power Diesel (minimaal 30 liter) een gratis pakje plaatjes. Elk pakje bevat een set van 5 plaatjes en een unieke actiecode waarmee u kans maakt op een trip naar het Ferrari testcircuit in Italië!"

Of is dat V-Power wel een succes? Volgens van een Shell-bons uit 2005 wel. De omzetting van Pura naar V-Power deed het goed.

Wat denkt u ervan?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in