Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips blijft bij Carat

Philips gaat toch weer in zee met Carat International voor het 500 miljoen euro tellende media planning en buying account.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Carat werkt al sinds 1996 voor Philips, maar vorig jaar september besloot het concern tot een repitch, waar Carat ook weer voor uitgenodigd werd.

related partner content for mobile comes here

Carat was in het eindstadium overgebleven met Mediaedge:cia. ZenithOptimedia en Omnicom Group werden in februari al geschrapt.

Chief marketing officer Andrea Ragnetti van Philips licht de keuze toe: ‘Carat heeft duidelijke stappen voorwaarts gezet in het versterken van zijn organisatie. Het bureau heeft een andere kijk op media-innovatie en is geografisch gezien sterk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in