Philips blijft bij Carat
Philips gaat toch weer in zee met Carat International voor het 500 miljoen euro tellende media planning en buying account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Carat werkt al sinds 1996 voor Philips, maar vorig jaar september besloot het concern tot een repitch, waar Carat ook weer voor uitgenodigd werd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Carat was in het eindstadium overgebleven met Mediaedge:cia. ZenithOptimedia en Omnicom Group werden in februari al geschrapt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSChief marketing officer Andrea Ragnetti van Philips licht de keuze toe: ‘Carat heeft duidelijke stappen voorwaarts gezet in het versterken van zijn organisatie. Het bureau heeft een andere kijk op media-innovatie en is geografisch gezien sterk.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid