Overslaan en naar de inhoud gaan

O2 komt met nieuw pan-Europees merk

O2 wil een pan-Europees paraplumerk in de markt zetten dat gsm- en dataservices moet bieden aan meer dan 40 miljoen klanten. Daarvoor is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Moederbedrijf mmO2 heeft het partnerschap tot stand gebracht. Het concern heeft branding consultancy Lambie Nairn in de arm genomen om aan het merk te bouwen.

related partner content for mobile comes here

Doel van de samenwerking is O2-klanten internationaal grotere transparantie in services en gelijkheid in tarieven te bieden, aldus Brandrepublic. De klanten wordt daarnaast exclusieve voordeeltjes geboden.

Volgens een woordvoerder van O2 wil het bedrijf met het nieuwe merk Europees even groot worden als rivalen Vodafone, Orange en T-Mobile. Hij meldt dat het merk op korte termijn geïntroduceerd wordt. Het geheel zou via O2 Duitsland gestuurd moeten worden.

O2 veranderde in Nederland afgelopen jaar weer terug in Telfort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in