O2 komt met nieuw pan-Europees merk


Moederbedrijf mmO2 heeft het partnerschap tot stand gebracht. Het concern heeft branding consultancy Lambie Nairn in de arm genomen om aan het merk te bouwen.
Doel van de samenwerking is O2-klanten internationaal grotere transparantie in services en gelijkheid in tarieven te bieden, aldus Brandrepublic. De klanten wordt daarnaast exclusieve voordeeltjes geboden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens een woordvoerder van O2 wil het bedrijf met het nieuwe merk Europees even groot worden als rivalen Vodafone, Orange en T-Mobile. Hij meldt dat het merk op korte termijn geïntroduceerd wordt. Het geheel zou via O2 Duitsland gestuurd moeten worden.
O2 veranderde in Nederland afgelopen jaar weer terug in Telfort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid