Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe 'vitality drank' Astis Bubbles geïntroduceerd

Astis Bubbles is de naam van een nieuwe frisdrank. Het is een vitality drankje in de vorm van het eerste drinkbare abonnement.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Astis Bubbles is niet te koop in de supermarkt. In plaats daarvan word je elke maand voorzien van 24 blikjes. Het drinken van Astis Bubbles wordt op deze manier nadrukkelijk onderdeel van structureel werken aan een vitaler leven, zo is de gedachte.

related partner content for mobile comes here

bevat maar 1 kcal en presenteert zich als een ‘vitality drink’, en moet een alternatief zijn voor energie- en sportdranken. Het drankje is gericht op structurele vitaliteit in plaats van een tijdelijke oppepper. De makers van Astis Bubbles geloven niet in snelle oplossingen die de consument inzet om hun gezondheid te verbeteren. Daarom werd in een socialemediacampagne de strijd aangegaan tegen de 'quick fix'. Actrice en presentatrice Nicolette van Dam probeerde via Twitter mensen motiveren, steunen en opbeuren. Haar doel was om Twitteraars die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken te voorzien van 'die ene essentiële tip voor het bereiken van vitaliteit' en daarnaast van een maandlang gratis Astis Bubbles.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in