Nieuwe merkidentiteit Vodafone
Vodafone komt wereldwijd met een nieuwe merkidentiteit. Daarbij hoort onder meer een nieuw logo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwe 'Power of Red' merkidentiteit is gecreëerd door The Brand Union. Het is de eerste 'update' sinds 2005. Ook in Nederland gaan we het nieuwe Vodafone-beeldmerk zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Barbara Haase, brand director bij Vodafone (UK) zegt: 'Onze nieuwe visuele merkidentiteit representeert Vodafone echt: nooit statisch, altijd in beweging en duidelijk makend dat onze technologie voor iedereen bereikbaar is.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Bureau: The Brand Union
Account: Christina Futcher, Alessandra Destro, Michael Hagan, Sarah Knight
Creative director: Wally Krantz (New York)
Design: Samya Deb (Singapore), Mark Chatelier (London), Hayley Kane
Fotografie: Benni Valsson
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid