Nieuwe merkidentiteit Vodafone
Vodafone komt wereldwijd met een nieuwe merkidentiteit. Daarbij hoort onder meer een nieuw logo.
De nieuwe 'Power of Red' merkidentiteit is gecreëerd door The Brand Union. Het is de eerste 'update' sinds 2005. Ook in Nederland gaan we het nieuwe Vodafone-beeldmerk zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Barbara Haase, brand director bij Vodafone (UK) zegt: 'Onze nieuwe visuele merkidentiteit representeert Vodafone echt: nooit statisch, altijd in beweging en duidelijk makend dat onze technologie voor iedereen bereikbaar is.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Bureau: The Brand Union
Account: Christina Futcher, Alessandra Destro, Michael Hagan, Sarah Knight
Creative director: Wally Krantz (New York)
Design: Samya Deb (Singapore), Mark Chatelier (London), Hayley Kane
Fotografie: Benni Valsson
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid