Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkidentiteit Vodafone

Vodafone komt wereldwijd met een nieuwe merkidentiteit. Daarbij hoort onder meer een nieuw logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe 'Power of Red' merkidentiteit is gecreëerd door The Brand Union. Het is de eerste 'update' sinds 2005. Ook in Nederland gaan we het nieuwe Vodafone-beeldmerk zien.

related partner content for mobile comes here

Barbara Haase, brand director bij Vodafone (UK) zegt: 'Onze nieuwe visuele merkidentiteit representeert Vodafone echt: nooit statisch, altijd in beweging en duidelijk makend dat onze technologie voor iedereen bereikbaar is.'

Bureau: The Brand Union
Account: Christina Futcher, Alessandra Destro, Michael Hagan, Sarah Knight
Creative director: Wally Krantz (New York)
Design: Samya Deb (Singapore), Mark Chatelier (London), Hayley Kane
Fotografie: Benni Valsson

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in