Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe marketing-directeur Douwe Egberts komt van Unilever

Carel de Jong (42) is met ingang van 16 juni in dienst getreden als Marketing Directeur bij Douwe Egberts Nederland. Hij volgt daarmee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Jong komt van Unilever waar hij in 1985 in marketing startte en via verschillende nationale en internationale functies eindigde als European Marketing Director en global VP Marketing - Brand Development & Innovation voor de RTD (ready to drink) Tea categorie.

related partner content for mobile comes here

Bij Douwe Egberts wordt Carel de Jong verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten, zowel in retail als in out-of-home, van de merken Douwe Egberts, Kanis & Gunnink, Van Nelle koffie, Pickwick, Lassie en Natrena.

Franc Reefman trad in 1993 in dienst bij Douwe Egberts en vervulde diverse marketingfuncties op zowel nationaal als internationaal niveau. Hij was onder andere verantwoordelijk voor de succesvolle introductie van Senseo in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in