Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe directie en naam BBDO BC

Na forse inkomensdalingen de laatste paar jaar is de directie van het voormalige BBDO Business Communications aangepakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naam is veranderd, evenals de positionering. Jack de Graaff (37) is benoemd tot managing

related partner content for mobile comes here

director van Inc-21, de nieuwe naam van BBDO Business Communications. Inc-21

maakt nu deel uit van de FHV Groep, terwijl BBDO BC één van de bureaus van

BBDO Nederland was.De Graaff neemt de positie over van de al een half jaar geleden vertrokken

Mirko Creighton. Sindsdien had Frans Mollen ad interim de leiding, samen met

Jan Ottenhof. Er is een nieuwe creative director aangetrokken, Bart-Jan

Horrée, die van FHV komt. Ottenhof blijft bij Inc-21 werken als senior

creatief. Nieuw in de directie van Inc-21 is ook strategy director René van

Hulst. Hij werkte al bij het bureau.Inc-21 positioneert volgens zich De Graaff voortaan als bureau dat is

“gespecialiseerd in company communications richting de diverse stakeholders

vanuit de gedachte dat het bedrijf achter merken en producten ook steeds

belangrijker wordt".

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in