Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw: biologisch wijnmerk Parra By the Grape

Nieuw in Nederland: een modern biologisch wijnmerk (een serie van rood, wit en rosé): Parra By the Grape. Het merk is het resultaat van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wijnen werden geselecteerd door Nicolaas Klei en van proefnotities voorzien door Onno Kleyn (zie bijlage). Bovendien zijn ze geproefd en goedgekeurd door sterrenchefs als Peter Gast (’t Schulten Hues, Zutphen) en Manuel de la Osa (Las Rejas in de Spaanse streek La Mancha), die zegt: “Wijnen met zo’n smaakpalet verdienen bij iedere wijn- en eetliefhebber een vaste plek in huis.”

related partner content for mobile comes here

Campagne: Spain’s most wanted
De introductie van de wijnen in Nederland en uiteindelijk in heel Europa wordt ondersteund met een campagne in By the Grape Magazine, op en op , onder de titel Spain’s most wanted. De bijbehorende muziek werd gemaakt door filmcomponist Herman Witkam; de foto’s – waarop de makers van de wijn, drie Spaanse broers, te zien zijn in een filmische sfeer van verleiding en passie – zijn van reclamefotograaf Peter Casell. Consumenten die foto’s van zichzelf in dezelfde stijl uploaden, kunnen een reis naar Spanje winnen. En voor de kookliefhebbers creëerde chef-kok Peter Gast bij elke wijn een recept.

Bijzonder wijnbedrijf
Wijnbedrijf Parra Jiménez is gevestigd in het onherbergzame La Mancha. Het wordt gerund door drie broers, die behalve biologische wijn ook manchegokaas produceren (van de melk van een eigen schaapskudde), knoflook verbouwen en een truffelveld hebben. De broers maken al jaren de biologische huiswijn voor PLUS; een wijn die populair is bij zowel wijndrinkers als wijnschrijvers. Voor Parra By the Grape gebruiken ze uitsluitend authentieke Spaanse druivenrassen.

Het verhaal in By the Grape Magazine
Kopers van Parra By the Grape kunnen het bijzondere verhaal van de broers en hun wijnen lezen in de Spanjespecial van By the Grape Magazine. Het tijdschrijft verschijnt in een oplage van 55.000, waarvan PLUS er van 7 t/m 12 november 30.000 cadeau doet bij de wijnen.

By the Grape
By the Grape is een bedrijf dat bestaat uit een wijnportal en webshop. Tweemaal per jaar geeft het bedrijf een papieren wijntijdschrift uit; daarnaast kwam het als eerste met een internationaal wijntijdschrift dat speciaal voor de werd gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in