Opta-boete KPN en Telfort
Opta heeft KPN en dochter Telfort gezamenlijk een boete opgelegd van 40.000 euro, omdat zij abonnees niet tijdig hebben geïnformeerd over…
Ook hebben zij de klanten er niet op gewezen dat zij hun abonnement kosteloos konden opzeggen. De overtreding draait om het niet tijdig informeren van voormalige abonnees van CompuServe.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Telefonieaanbieders zijn verplicht om wijzigingen in voorwaarden minimaal vier weken van te voren te communiceren. Als de wijziging nadelig is voor de consument, moeten aanbieders hun klanten ook ten minste eenzelfde periode van te voren informeren over de mogelijkheid om het contract zonder verdere kosten op te zeggen. 'Opta constateert dat Telfort dit niet tijdig heeft gedaan', aldus de toezichthouder.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid