Opta-boete KPN en Telfort
Opta heeft KPN en dochter Telfort gezamenlijk een boete opgelegd van 40.000 euro, omdat zij abonnees niet tijdig hebben geïnformeerd over…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook hebben zij de klanten er niet op gewezen dat zij hun abonnement kosteloos konden opzeggen. De overtreding draait om het niet tijdig informeren van voormalige abonnees van CompuServe.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Telefonieaanbieders zijn verplicht om wijzigingen in voorwaarden minimaal vier weken van te voren te communiceren. Als de wijziging nadelig is voor de consument, moeten aanbieders hun klanten ook ten minste eenzelfde periode van te voren informeren over de mogelijkheid om het contract zonder verdere kosten op te zeggen. 'Opta constateert dat Telfort dit niet tijdig heeft gedaan', aldus de toezichthouder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid