
Vooral de leeftijdscategorie van t 12-18 is zeer actief op de sociale media. In het jaar 2012 lag bij deze groep het percentage dat gebruikt maakte van sociale media op 93%. Bij 18-24 jarigen is het zelfs 98%.
Bij een vorige Europese meting in 2011 was 40% van de Europese bevolking van 16-75 jaar actief op de sociale media. Dit percentage lag in Nederland met 60% een stuk hoger. Nederland behoort samen met Denemarken en Zweden bij de Europese landen waar de consument het meest actief is op de sociale media.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe 'Silver Surfer' van boven de 75 jaar en ouder is trouwens het minst actief op social media. Slechts 18% actief op de sociale media.
Bron:CBS
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee