Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingteam Van Gils wint campagne van een ton

Challenge ontstaan vanuit gedachte om de pitchdrift van merken om te draaien en merken op het bureau te laten pitchen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een briefing voor een cross mediale campagne rondom zijn sponsorship van het Nederlands elftal, leverde fashion brand Van Gils een campagne op in de Canday Creative Challenge. Tijdens Adfo Live, vorige week gehouden in de passagiersterminal, werd de winnaar van challenge bekend gemaakt. Ruben Fust, marketing en e-commerce manager bij Van Gils nam de prijs in ontvangst en kon ‘m goed gebruiken: ‘We zijn erg blij met deze prijs.’

related partner content for mobile comes here

sponsoring
De prijs t.w.v. € 100.000 bestaat uit concept-uren van Canday, media-advies van Blue Field Agency en productie van Lukkien. ‘De Van Gils briefing biedt ons een mooie uitdaging, waarin een cross-mediale aanpak goed tot z’n recht komt’ oordeelde Natascha van den Ende, Client Services Director van Canday. ‘Niet alleen omdat het effect van sponsoring een veelbesproken thema is, maar ook omdat het onzeker is of we überhaupt naar het EK gaan.’

De Creative Challenge is ontstaan vanuit de gedachte om de pitchdrift van merken eens om te draaien en merken op het bureau te laten pitchen. Er kwamen volgens de bedenkers veel positieve reacties, ook van merken die het een leuk initiatief vonden, maar niet meededen uit sympathie voor hun eigen bureau. ‘Gelukkig zien we toch nog veel loyaliteit van merken ten aanzien van hun bureau, dit is een goed teken voor de branche’, aldus Van den Ende.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in