Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcom14: Key note sprekers bekend!

James Quarles (Facebook) is 1 van de 14 key note sprekers op Marcom14.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(foto), regional director Facebook EMEA, spreekt op 4 juni. Hij heeft 18 jaar ervaring in het leiden van marketing en salesafdelingen bij tech-multinationals. Voor Facebook werkte hij bij Dell, onder andere als general manager Groot-Brittannië.  Hij werkte ook bij TiVo, en daarvoor als managing consultant bij AT Kearney.  James haalde zijn MBA in marketing aan de  Kellogg School of Management  (Northwestern University).

related partner content for mobile comes here

van Landal Greenparks en van Coolblue hebben beide zo hun eigen succesformule voor klantvriendelijkheid. Ze delen hun geheimen op 3 juni.

Maar ook van  sportmarketingbureau Triple Double komt langs, om te praten over de commerciële kansen van het WK, voor zowel sponsors als niet-sponsors.

En , bedenker Blendle, vertelt op 4 juni over het online concept dat uitgeefland op zijn kop zal zetten.

In totaal klimmen tijdens Marcom14 14 key note sprekers op het hoofdpodium. De gehele line-up kunt u hier teruglezen.

Inmiddels hebben zich 6700 bezoekers aangemeld voor Marcom14.

Registratie is gratis bij . Meer , over het programma en de sprekers, en over sponsoring, is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in