Overslaan en naar de inhoud gaan

[MARCOM13] Maurice Jongerius (bol.com) 'De aanpak en waarde van mCommerce bij bol.com'

De presentaties van de meeste Mobile Dome sessies tijdens MARCOM13, zullen komende dagen te lezen zijn op Mobile Marketing.nl
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Spreker: Maurice Jongerius is Manager Mobile bij bol.com

related partner content for mobile comes here

'De aanpak en waarde van mCommerce bij bol.com'

Mobile Commerce is het speelveld van een groeiende groep klanten, lagere conversies en versplintering van devices en platformen. Hoe ga je hier als merk met 4 miljoen actieve klanten mee om?

Tijdens deze sessie laat Maurice zien hoe bol.com omgaat met de groei van mobiel door te focussen op een eigen mobiele site en daarnaast externe developers de tools geeft om zelf tal van apps te ontwikkelen. Ook komt de rol van mobiel als onderdeel van de totale customer journey aan bod en kom je erachter waarom M-Commerce over meer gaat dan alleen mobiele transacties.

from

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in