Overslaan en naar de inhoud gaan

Lowe en Draftfcb gaan samen

Themabureau Lowe en merkactivatiebureau Draftfcb gaan vanaf vandaag samen verder onder de naam Lowe/Draftfcb.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze stap volgt op de intensieve samenwerking tussen Lowe en Draftfcb op klanten als KPN Internet, Delta Lloyd en Plus Retail. Adverteerders vragen in toenemende mate om een partner, die in staat is om alle communicatiedisciplines onder één regie aan te bieden, zo meldt het bureau. 'Als een samenhangend geheel, maar zónder dat de kracht van de specifieke disciplines verwatert.'

related partner content for mobile comes here

Lowe/Draftfcb wil 'vanuit een breed perspectief en met een volstrekt onafhankelijke blik kunnen kijken naar de zakelijke uitdagingen van onze opdrachtgevers'. Lowe/Draftfcb wordt, naast CFO Nelis Albers, geleid door een collectief van specialisten. De creatieve directie wordt gevormd door Dagan Cohen (online/activatie), Martin Cornelissen en Marcel de Jonge (thema). De commerciële directie wordt gevoerd door Charles Borremans (SP/retail), René Jaspers (thema) en Benjamin Messelink (DM/CRM).

Lowe en Draftfcb behoren beide tot het Interpublic-netwerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in