Overslaan en naar de inhoud gaan

Lever Fabergé scoort met dialoog

Lever Fabergé heeft zich met zijn Dove-assortiment een vaste plaats bij de vrouwelijke consumenten verworven. Dialoogmarketing vormt het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Behalve van de gewone directmailcampagnes, waarbij wordt geput uit bestaande klantcontacten, maakt het Lever-concern gebruik van zogeheten ‘raised hand’campagnes. De sterke punten van Dove worden met klassieke marketingmethoden (advertenties en tv-spots) voor het voetlicht gebracht, waarna de geïnteresseerde koopster via een hotlinenummer een gratis proefje kan aanvragen. Zo wordt een kwalitatief adressenbestand opgebouwd en kan de persoonlijke dialoog tussen klant en merk beginnen. Aan consumenten waarvan al het een en ander bekend is wordt uiteraard een ander aanbod gedaan dan aan degenen die voor het eerst worden benaderd. Om dat allemaal in goede banen te leiden, zijn de diensten van een professioneel reclamebureau noodzakelijk én is een vlekkeloze briefing aan deze profs cruciaal.

related partner content for mobile comes here

Bron: Direkt Marketing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in