JWT Amsterdam presenteert nieuwste campagne voor ING


ING steunt diverse maatschappelijke initiatieven en wil dat laten zien met een campagne. J. Walter Thompson ontwikkelde de actie, die te zien is op tv, op buitenreclame, in de ING-kantoren en op ING.nl/waareenwilis. De boodschap is: waar een wil is, moet ook een weg zijn.
ING - MVO
In de video zie je mensen die meewerken aan verschillende projecten die ING steunt. Zo komen hulpverleners van de reddingsbrigade, een trainer van een voetbalclub en een chauffeur van een elektrische stadsbus aan het woord. Ook zie je kinderen op schoolreisje in het theater en een patiëntje met een VR-bril in het Máxima Medisch Centrum.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoJWT maakte eerder dit jaar The Next Rembrandt voor ING en won daarmee
.
Op sociale media worden de maatschappelijke initiatieven van tv verder uitgediept. Rapper Willie Wartaal pakt hierbij de rol van reporter.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid