Promoclub voor kerstpakketten schakelt ABN’ers in om te laten zien hoe gewild de dozen zijn


Medewerkers van ABN Amro hebben vrijdag toch de kans gehad om een kerstpakket mee naar huis te nemen. Met de actie haakt Platform Promotional Products (PPP), branchevereniging voor promotionele producten en kerstgeschenken, in op de campagne Eind goed, alles goed, waarbij aandacht wordt gevraagd voor het traditionele kerstgeschenk.
Waardering
ABN Amro had dit jaar besloten de kerstpakketten voor haar medewerkers te schrappen. Dit besluit heeft veel stof doen opwaaien op de werkvloer van de bank. ABN Amro bespaart hiermee 1,5 miljoen euro, maar volgens PPP wordt voorbijgegaan aan de impact van het kerstgeschenk als waardering voor de medewerkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
Rad van avontuur
ABN-medewerkers op weg naar huis werden op het Gustav Mahlerplein verwelkomd door kerstvrouwen en konden ter plekke aan het Rad van Avontuur draaien. Hiermee maakten zij kans op een kerstpakket, dat ze meteen meenamen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid