Overslaan en naar de inhoud gaan

Promoclub voor kerstpakketten schakelt ABN’ers in om te laten zien hoe gewild de dozen zijn

Ludieke actie op het Gustav Mahlerplein in Amsterdam, bij het hoofdkantoor van de bank
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Medewerkers van ABN Amro hebben vrijdag toch de kans gehad om een kerstpakket mee naar huis te nemen. Met de actie haakt (PPP), branchevereniging voor promotionele producten en kerstgeschenken, in op de campagne , waarbij aandacht wordt gevraagd voor het traditionele kerstgeschenk.

related partner content for mobile comes here

Waardering
ABN Amro had dit jaar besloten de kerstpakketten voor haar medewerkers te schrappen. Dit besluit heeft veel stof doen opwaaien op de werkvloer van de bank. ABN Amro bespaart hiermee 1,5 miljoen euro, maar volgens PPP wordt voorbijgegaan aan de impact van het kerstgeschenk als waardering voor de medewerkers.

Rad van avontuur
ABN-medewerkers op weg naar huis werden op het Gustav Mahlerplein verwelkomd door kerstvrouwen en konden ter plekke aan het Rad van Avontuur draaien. Hiermee maakten zij kans op een kerstpakket, dat ze meteen meenamen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in