Henfling leidt nieuw CJP Magazine


Op 26 augustus lanceert CJP op de Amsterdamse Uitmarkt het eerste nummer van een geheel vernieuwd CJP Magazine. Na een periode van twee jaar, waarin het jongerenblad Unzip heette, is de oude titel terug. Wel is de bladformule drastisch aangepakt, zoals Adformatie al in april meldde.
Unzip was bij adverteerders vaak onbekend. ‘Ook sprak Unzip een te brede doelgroep van 12 tot 26 jaar aan’, meldde uitvoerend uitgever Sebastiaan Kes. CJP Magazine wil zich richten op jongeren boven de 18 jaar die CJP-lid zijn. Het blad wordt dikker en verschijnt op A5-formaat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
'We willen lezers enthousiast maken en op ideeën brengen, maar zijn zeker
geen verlengstuk van de culturele wereld', licht Henfling (27) toe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid