Overslaan en naar de inhoud gaan

Henfling leidt nieuw CJP Magazine

Merijn Henfling is de nieuwe hoofdredacteur van CJP Magazine. Hij is afkomstig van het homojongerentijdschrift Expreszo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 26 augustus lanceert CJP op de Amsterdamse Uitmarkt het eerste nummer van een geheel vernieuwd CJP Magazine. Na een periode van twee jaar, waarin het jongerenblad Unzip heette, is de oude titel terug. Wel is de bladformule drastisch aangepakt, zoals Adformatie al in april meldde.

related partner content for mobile comes here

Unzip was bij adverteerders vaak onbekend. ‘Ook sprak Unzip een te brede doelgroep van 12 tot 26 jaar aan’, meldde uitvoerend uitgever Sebastiaan Kes. CJP Magazine wil zich richten op jongeren boven de 18 jaar die CJP-lid zijn. Het blad wordt dikker en verschijnt op A5-formaat.

'We willen lezers enthousiast maken en op ideeën brengen, maar zijn zeker
geen verlengstuk van de culturele wereld', licht Henfling (27) toe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in