Girlz! komt met Girlz! Radio


Girlz! Radio is vanaf vandaag te beluisteren via de site van Girlz! en My Radio, het gratis radiostation met gepersonaliseerde muziek. De doelgroep van Girlz! zijn meiden in de leeftijd van 12-19 jaar. Zij kunnen hun eigen station steeds aanpassen aan de hand van likes en dislikes en krijgen tracks in hun eigen sfeer en stijl te horen. Verder kunnen hun keuzes via alle socialemediakanalen gedeeld worden binnen hun netwerk.
‘De lancering van Girlz! Radio is een logische stap in de ontwikkeling van Girlz!’, zegt hoofdredacteur Maaike Visser. ‘Niet alleen omdat muziek zo'n grote rol speelt bij Girlz!-meiden, maar ook omdat het perfect bij ons merk past om zelf de soundtrack van je leven te bepalen en te delen met je vrienden en vriendinnen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWekelijks luistert volgens cijfers van NLO/GfK Intomart 85 procent van alle 12-19 jarigen naar de radio (ma-zo 06.00-24.00 uur, jaargemiddelde: sep’12-aug’13).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid