Overslaan en naar de inhoud gaan

Dr. Oetker kiest voor Being There

Dr. Oetker heeft na een korte bureauoriëntatie Being There aangewezen als het bureau dat de merken Dr. Oetker en Koopmans gaat activeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‎Marketingmanager van Dr. Oetker GeertJan Vorstenbosch zegt dat de gesprekken over de bureaufilosofie, werkwijze en de klik doorslaggevend waren in de bureaukeuze.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels is Being There al aan het werk op meerdere projecten voor de merken. Olivier Koning van Being There: 'Dr. Oetker wil een stap gaan maken en richt zich op langetermijncampagnes voor de merken Dr. Oetker en Koopmans. Nog dit jaar zal het eerste werk zichtbaar zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in