Overslaan en naar de inhoud gaan

Foto-impressie #GMC13

8 oktober liepen er zo'n 300 marketeers rond in een deel van de Amsterdam Arena, waarmee Het Grote Marketing Congres wederom een succes was.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder anderen Nienke Dettmeijer van sprak, net als , professor Leeflang, Goos Eilander, Dorkas Koenen, de cmo van Essent, en de marketingbazen van

related partner content for mobile comes here

En er waren vele workshops.

Fotograaf maakte die dinsdag een sfeerimpressie.

Het publiek

Alexandra Jankovich bereidt zich voor

De grasmat had zijn eigen aantrekkingskracht

Aanwezigen konden testritjes in een BMW maken

Verschillende auteurs spraken op , hun boeken waren te koop

Dorkas Koenen, marketingdirecteur van Essent vertelde de zaal dat binnen Essent online leidend in alles is geworden

Tijdschrift voor Marketing-hoofdredacteur Elsbeth Eilander leidde samen met dagvoorzitter Berd Warmelts, directeur Coöperatie Fabriek, de dag in goede banen

Jaap Favier reikte zijn boek 'Kwalitijd' uit aan professor Peter Leeflang

Nadat Goos Eilander, baas van Trendbox, professor Leeflang en Dorkas Koenen hadden gesproken, vond een korte discussie plaats

Josh Grau, de head of Brand Strategy van Twitter (Europa) vertelde dat vooral de combinatie van Twitter en tv zeer waardevol kan zijn voor merken

Notities maken tijdens een workshop

Pauze

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in