Overslaan en naar de inhoud gaan

Evert Bos van BrainJuicer naar designbureau Anthem

Kreeg een mailtje van Evert Bos, die meldt dat het vandaag zijn laatste dag bij marktonderzoekbureau BrainJuicer is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kreeg een mailtje van Evert Bos, die meldt dat het vandaag zijn laatste dag bij marktonderzoekbureau is.

related partner content for mobile comes here

En dat hij managing director van wordt, het bureau dat eerder DJPA heette.

Vijf jaar geleden begon Bos samen met Jaap Moll de eerste overzeese vestiging van het Britse eigenwijze marktonderzoekbureau BrainJuicer. Ze gingen in Rotterdam zitten.

Het bureau heeft nu 10 mensen in dienst. Het heeft het niet altijd makkelijk gehad, Bos is ook meer een marketeer dan een onderzoeker, maar BrainJuicer werd wel gerekend tot de jonge wilde honden in marktonderzoek, omdat het de nieuwe aanpak&methode niet schuwde en echt via internet pionierde.

Hij schrijft nu: ‘I'm now moving on to the next challenge: packaging design agency Anthem (formerly DJPA), in Hilversum. As a client at Unilever I've been working with Anthem for nearly 10 years, on the Unox and Conimex brands. What I like about Anthem is that it explicitly starts from brand and marketing strategy, to generate sales and brand identity.’

Bos denkt dat zijn ervaringen in brand management, consumer insights én marktonderzoek een goede basis zijn om Anthem verder te ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in