Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco begint 2018 met campagne 'welkom in je nieuwe huis'

Het energiebedrijf wil mensen inspireren hun eigen huis te verduurzamen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het duurzame energiebedrijf Eneco komt traditiegetrouw aan het eind van het jaar met een nieuwe campagne (bureau: Dawn). Dit keer is het thema 'welkom in je nieuwe huis', een slogan die aansluit bij de merkbelofte 'welkom in de nieuwe wereld'.

related partner content for mobile comes here

Inspiratie om duurzamer te leven


Met de campagne wil Eneco mensen wil inspireren hun eigen huis te verduurzamen door slimmer met energie om te gaan en zelf energie op te wekken en op te slaan.

Met de campagne wil Eneco mensen wil inspireren hun eigen huis te verduurzamen door slimmer met energie om te gaan en zelf energie op te wekken en op te slaan.

In 2016 introduceerde Eneco ‘welkom in de nieuwe wereld’. Met deze merkbelofte zegt Eneco dat het bedrijf wil afrekenen met 'de oude fossiele wereld' door mensen te helpen duurzamer met energie om te gaan. Begin 2017 liet het merk met een schreeuwende marmot zien hoe urgent de planeet vraagt om actie. In de nieuwe campagne brengen ze duurzaamheid dichterbij huis.

Jolanda Ravenek, marketingmanager van Eneco: ‘Met deze campagne laten we zien dat iedereen nu al op de eigen vierkante meters de omslag kan maken. Stap voor stap kun je gemakkelijk je eigen huis slimmer en zuiniger maken. Bijvoorbeeld door warmte te recyclen met de WarmteWinner. Of gewoon zelf energie opwekken, met zonnepanelen. En opslaan in een thuisbattterij. Een energiecentrale maken van je eigen huis dus. Eneco wil dat voor iedereen mogelijk maken.’

Eneco_TVC_Thuis from Dawn Amsterdam on Vimeo.

 

Credits:
Strategie en concept: Dawn
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Victor Vroegindeweij
Offline edit: Annelien van Wijnbergen
Online/ Grading: De Grot
Geluid: Soundcircus
Mediabureau: Mindshare, BMI

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in