Overslaan en naar de inhoud gaan

ING België brengt een ode aan gemiste kansen

'De beste dingen in het leven zijn gratis. Loop ze niet mis.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bekende Belgische bureau Mortierbrigade maakte de tv-commercial 'The Walk', een ode aan gemiste kansen. ING zet deze kerst zijn Lion Account in de schijnwerpers, een gratis dienst van de bank.

related partner content for mobile comes here

In het filmpje ze je een man die door het bos wandelt. Hij ziet keer op keer bijzondere zaken over het hoofd. Als hij thuis is, schuift hij zelfs een aanbieding van ING opzij. Zonde, aldus de bank.

De campagne komt in België op tv, radio en in print.

Credits:
Client contacts: Nathalie Ducène, Lotte De Wael
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Danny Vissers, Sven Van Hooydonck
Head of production: Charlotte Coddens
Account Director: Tom Verhoeven
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Lisa De Roeck
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
DTP : Vito Latorrata
Digital Director: Pieter Nijs
Digital Project Manager: Melissa Tack
Design: Pieter Nijs
Production company: CZAR.be
Director: Kristoffer Borgli
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
Servicing Production Cy: With Milk
DOP: Håvard Byrkjeland
Grading: Joost Van Kerckhove
VFX: Robin De Praetere
Postproduction: Czar
Editor: Alain Dessauvage
Soundstudio: Sonicville
Sound Engineer : Christophe Gérard

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in