Overslaan en naar de inhoud gaan

John West en Servero kiezen voor creatief bureau Superrebel

De bekende leverancier voor ingeblikte vis en het appelmoesmerk kiezen een nieuw bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Bredase bureau Superrebel gaat komend jaar aan de slag voor twee nieuwe klanten: John West en Servero.

related partner content for mobile comes here

Van Etcetera naar Superrebel


De bekende leverancier van ingeblikte vis was sinds 2016 klant bij Etcetera. Na een intensieve pitch kiest John West (onderdeel van Thai Union) bureau Superrebel voor alle lokale campagnes en activaties.

klant bij Etcetera. Na een intensieve pitch kiest John West (onderdeel van Thai Union) bureau Superrebel voor alle lokale campagnes en activaties.

. Na een intensieve pitch kiest John West (onderdeel van Thai Union) bureau Superrebel voor alle lokale campagnes en activaties.

Merkintroductie


Verder gaat Superrebel het merk Servero 100% Appelmoes (onderdeel van het Nederlandse familiebedrijf Coroos) introduceren. Dit is appelmoes zonder toegevoegde suiker op basis van een uniek verhittingsprocedé. Door het ongezonde imago (veel suiker), weinig vernieuwing en 'onzichtbaarheid’ van het conservenschap daalt de omzet van de totale appelmoescategorie in de supermarkt al jaren. Met 100% appelmoes zonder toegevoegde suiker, wil Servero “de complete appelmoescategorie herdefiniëren” (lees meer).

lees meer).

).

Dat doet Servero met de introductiecampagne 'Hier hebben we niets aan toe te voegen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in