Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat zijn dé marketingtrends voor 2018?

Ment Kuiper, docent bij Beeckestijn Business School & directeur van CustomerTalk presenteert het jaarlijkse trendrapport met de…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het gedrag van klanten verandert steeds sneller en dat vereist een koerswijziging voor marketeers en ondernemers. Ontwikkelingen en trends volgen elkaar in snel tempo op. Werd een aantal jaar geleden met veel bravoure gewerkt aan de introductie van bijvoorbeeld augmented
reality, later werd geconstateerd dat er nog geen aansluiting bij de behoefte van de klant bestond. En nu zien we dat augmented reality weer als instrument wordt omarmd.

We moeten inspelen en anticiperen, flexibel denken en handelen (agile) en ondernemen in blokletters. Volg de klant, ken de klant, dat is het credo. Dat betekent dus dat data, insights en experience de belangrijkste punten van aandacht zijn voor de komende jaren.

Het trendrapport 'Dé businesstrends voor 2018' Het TrendRad 2018 geeft op hoofdlijnen de acht belangrijkste trends en ontwikkelingen weer.

  • Digital Behaviour
  • Digital Business
  • Digital Big Data
  • Digital Presence
  • Digital Society
  • Digital Transition
  • Digital Experience
  • Digital Branding

In dit TrendDoc bespreken we de acht trends en ontwikkelingen met de issues vanuit het algemene perspectief.

In het TrendDoc lees je de belangrijkste marketingtrends en ontwikkelingen voor 2018.

Download het TrendDoc 2018 gratis!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in