Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorbraak Knab beloond met Financial Marketing Award

De prijs beloont initiatieven binnen de financiële sector waar de samenleving écht iets aan gehad heeft
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Knab heeft op de Nationale Dag Financiële Marketing de Financial Marketing Award 2015 in ontvangst mogen nemen. Marketing en e-commercemanager Leslie Hogeveen nam de prijs in ontvangst. AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven kreeg een award voor haar persoonlijke inzet voor een duurzame financiële sector.

related partner content for mobile comes here

Klantenjaarverslag
De uitreiking van de Financial Marketing Award was onderdeel van de Nationale Dag Financiële Marketing, die vakblad VVP, De Baak en het Nima gisteren organiseerden in Driebergen. De prijs beloont initiatieven binnen de financiële sector waar de samenleving écht iets aan gehad heeft, waar mensen duurzaam mee geholpen zijn en waar de – financiële – wereld beter door is geworden. De jury gaf eerder al aan nadrukkelijk te hebben gezocht naar innovaties binnen de grotere concerns, omdat de impact voor klant en sector daar het grootst kan zijn.

Andere genomineerden waren de introductie van het klantjaarverlag van Yarden, de spullenleenverzekering van Centraal Beheer en Peerby, idee en aanpak van de nabestaandendesk en de scheidingsdesk van ABN Amro en het succes van het Oneplanetcrowd. Op de longlist stonden maar liefst 35 initiatieven, volgens juryvoorzitter Madelon Engels ‘een respectabel aantal, misschien wel meer dan de jury op voorhand had verwacht, en stuk voor stuk goede voorbeelden die een inspiratiebron zijn voor marketeers in de financiële sector.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in