Nieuwe Nutrilon-campagne richt zich op online bestellen
De campagne werd ontwikkeld door Havas Boondoggle Amsterdam.
Het babymerk van Nutricia wil met de commercial laten zien hoe eenvoudig het is om opvolgmelk online te bestellen. Daarmee voorkomen jonge ouders dat ze in de winkel misgrijpen.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamDe commercial is vanaf 9 november te zien op televisie en online.
2015 Nutrilon - TVC De zoektocht 30s
Credits
Opdrachtgever: Nutricia
Bureau: Havas Boondoggle Amsterdam
Concept: Bart van de Winkel, Jurren Sluiter
Creatieve directie: Nils Taildeman, Menno Schipper
Strategie: Lianne Heite
Account: Edgar Kuipers, Marieke Hoving
RTV: Fatima Engelhard
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Regie: Job van As
Producer: Lex Szántó
D.O.P.: Ruzbeh Babol
Editor: Kim Hinrichs
Postproductie/Grading: The Compound Tim van Paassen/Captcha Barry Clarck
Muziek: Spinvis (Dag 1)
Geluid: M-ost
Verantwoordelijk bij Nutricia: Sonia Penim, Virginie Breton, Magalie Bonafoux
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid