Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Nutrilon-campagne richt zich op online bestellen

'Jonge ouders kunnen altijd rekenen op Nutrilon'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd ontwikkeld door .

related partner content for mobile comes here

Het babymerk van  wil met de commercial laten zien hoe eenvoudig het is om opvolgmelk online te bestellen. Daarmee voorkomen jonge ouders dat ze in de winkel misgrijpen.

De commercial is vanaf 9 november te zien op televisie en online.

Credits
Opdrachtgever: Nutricia
Bureau: Havas Boondoggle Amsterdam
Concept: Bart van de Winkel, Jurren Sluiter
Creatieve directie: Nils Taildeman, Menno Schipper
Strategie: Lianne Heite
Account: Edgar Kuipers, Marieke Hoving
RTV: Fatima Engelhard
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Regie: Job van As
Producer: Lex Szántó
D.O.P.: Ruzbeh Babol
Editor: Kim Hinrichs
Postproductie/Grading: The Compound Tim van Paassen/Captcha Barry Clarck
Muziek: Spinvis (Dag 1)
Geluid: M-ost
Verantwoordelijk bij Nutricia: Sonia Penim, Virginie Breton, Magalie Bonafoux

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in