Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea wil ouders inspireren met kinderlijk enthousiasme

De film Come Home to Play is een vervolg van de merkcampagne The Wonderful Everyday.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Londense bureau is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne.

related partner content for mobile comes here

In de film krijgen een vleermuis en een adelaar de schier onmogelijke taak om een robot te leren vliegen. Wanneer de vleermuis en adelaar realiseren dat hun robotvriend nog nooit heeft gevlogen, is het hun vriendschap, plezier en doorzettingsvermogen wat ervoor zorgt dat de robot leert vliegen.

‘Wij, volwassenen weten dat de wereld om ons heen niet te controleren is’ stelt , marketing manager Ikea UK en Ireland in het persbericht. ‘Wanneer wij omarmen dat elke dag een feestje is, wordt het leven vanzelf een stuk relaxter en leuker. Onderzoek toont aan dat spelen van vitaal belang is voor de ontwikkeling van kinderen, maar dat het ook volwassenen kan helpen om stress kwijt te raken en creativiteit te stimuleren.’

De commercial is sinds 7 november online en op de Britse televisie te zien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Post Production was handled by - MPC 
The agencies involved are Mother, Vizeum, Isobar, LIDA and Hope & Glory.
Production  - Strange Beast & Ghost Robot 
Director  - Daren Rabinovitch of Encyclopedia Pictura 
Post production MPC
VFX Producer: Jakub Chilczuk
VFX leads: 3d/Motion Design: Tom Robinson, Steven Ross. 2d: Rod Norman
Colorist: Richard Fearon
Sound studio: 750mph
Editing: The Whitehouse
Soundtrack:  ‘Rolls Bayce (Hudson Mohawke Remix)’ by Battles.
Written and performed by David Konopka, Ian Williams and John Stanier.
Remix and additional production by Hudson Mohawke.
Courtesy of Warp Records & Warp Publishing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in