Overslaan en naar de inhoud gaan

Donateurs op reis met Oxfam Novib

‘Word donateur en kom zelf kijken hoe Oxfam Novib werkt.’ Dat is de boodschap van de nieuwe wervingscampagne van Oxfam Novib die deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Word donateur en kom zelf kijken hoe Oxfam Novib werkt.’ Dat is de boodschap van de die deze week van start is gegaan.

related partner content for mobile comes here

Twee donateurs, Hermina Cuperus uit Alphen aan den Rijn en haar neef Dirk uit Drachten, zijn in oktober op reis geweest met Oxfam Novib naar Cambodja. Zij bezochten projecten van drie partnerorganisaties. De beide donateurs hebben op hun weblog uitgebreid verslag gedaan van hun reis en de ontmoetingen die ze in Cambodja hadden. Van hun filmbeelden is een commercial gemaakt om nieuwe donateurs te werven, die tot 31 december op tv te zien is.
De twee donateurs roepen in de tv-spot andere mensen op om ook donateur te worden en zich op te geven voor een volgende reis naar een project van Oxfam Novib in 2010. Van deze reis wordt dan opnieuw een wervende tv-spot gemaakt.
Met de wil Oxfam Novib niet alleen structurele donateurs werven, maar nieuwe en bestaande donateurs ook daadwerkelijk bij het werk dat Oxfam Novib doet betrekken en hun de mogelijkheid geven zelf te oordelen over hoe Oxfam Novib werkt en of hun geld op een goede manier besteed wordt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in