Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Media hoopt met cultuurwebshop op extra omzet

NRC Lux is de naam van een nieuwe cultuurwebwinkel die NRC Media begint. De uitgever mikt op extra omzet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NRC ziet NRC Lux als een aparte onderneming, zegt retail director NRC Media Rudolf van den Bosch tegen . 'We hopen dat er omzet uit gaat komen. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat de lezer waardeert wat wij doen. We bieden al jaren cultuurproducten aan.'

related partner content for mobile comes here

Van den Bosch zegt mee te gaan met de veranderende uigeefwereld. Uitgevers zien abonnementen en advertentiemarkt teruglopen en moeten op zoek naar andere bronnen van inkomsten. 'In korte tijd hebben we twee kranten, een magazine en een batterij aan websites. Daarnaast geven we boeken uit en maken we bijvoorbeeld dvd-producties. Wat dat betreft zaten we al op pad van diversiteit.'

Bij zijn naast lezersaanbiedingen als studiereizen, concerten vrijwel alle boeken, dvd's en cd's die in Nederland verkrijgbaar zijn te bestellen. De aangeboden boeken, films en muziek zijn gekoppeld aan het complete recensiearchief van NRC Handelsblad en nrc.next.

Bron: Emerce/Jannemiek Starkenburg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in