Drie prijzen ING voor interne communicatie
In de categorie ‘Best Communication Strategy’ won ING de eerste prijs met haar interne communicatieconcept Verder. Het bijbehorende magazine won de tweede prijs in de categorie ‘Best Magazine’. ING won met NWE Bank, een ander intern communicatieconcept, de derde prijs.
Beide bekroonde concepten zijn gericht op medewerkers van ING. Met Verder. geeft ING, na het samengaan van de Postbank en de ING Bank, de nieuwe organisatiewaarden intern gestalte. NWE Bank was de voorloper van Verder en ondersteunde de overgang van de Postbank en de ING Bank naar de nieuwe ING.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet communicatiebureau Proof Reputation ontwikkelde beide concepten en de middelenstrategieën die onder meer bestaan uit een magazine, een intranetsite, evenementen, interne campagnes en toolkits ter ondersteuning van managers. Binnen het Verder.-concept is persoonlijk communicatie een van de belangrijke uitgangspunten.
De jury van FEIEA Grand Prix 2009 zegt over Verder.: 'De Verder.-campagne bouwt door op de NWE Bank-campagne. Het is een complexe, maar goed geïntegreerde samensmelting van verandermiddelen.'
FEIEA is de Europese vereniging van interne communicatie associaties. Haar leden zijn afkomstig uit elf landen. FEIEA organiseert jaarlijks een congres en een prijsuitreiking voor de beste interne communicatie-initiatieven van Europa.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid