Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie prijzen ING voor interne communicatie

ING heeft tijdens de Europese FEIEA Grand Prix 2009 drie prijzen gewonnen voor interne communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie ‘Best Communication Strategy’ won ING de eerste prijs met haar interne communicatieconcept Verder. Het bijbehorende magazine won de tweede prijs in de categorie ‘Best Magazine’. ING won met NWE Bank, een ander intern communicatieconcept, de derde prijs.

related partner content for mobile comes here

Beide bekroonde concepten zijn gericht op medewerkers van ING. Met Verder. geeft ING, na het samengaan van de Postbank en de ING Bank, de nieuwe organisatiewaarden intern gestalte. NWE Bank was de voorloper van Verder en ondersteunde de overgang van de Postbank en de ING Bank naar de nieuwe ING.

Het communicatiebureau Proof Reputation ontwikkelde beide concepten en de middelenstrategieën die onder meer bestaan uit een magazine, een intranetsite, evenementen, interne campagnes en toolkits ter ondersteuning van managers. Binnen het Verder.-concept is persoonlijk communicatie een van de belangrijke uitgangspunten.

De jury van FEIEA Grand Prix 2009 zegt over Verder.: 'De Verder.-campagne bouwt door op de NWE Bank-campagne. Het is een complexe, maar goed geïntegreerde samensmelting van verandermiddelen.'

FEIEA is de Europese vereniging van interne communicatie associaties. Haar leden zijn afkomstig uit elf landen. FEIEA organiseert jaarlijks een congres en een prijsuitreiking voor de beste interne communicatie-initiatieven van Europa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in