Overslaan en naar de inhoud gaan

Onlinecampagne stimuleert kortetermijnboekingen

Schiphol, het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) en Expedia slaan de handen ineen met een onlinemarketingcampagne om de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne richt zich op stedenbezoekers uit Groot-Brittannië, Noorwegen, Zweden, Spanje, Italië en de Verenigde Staten. Via een Holland- microsite van Expedia kunnen consumenten reisaanbiedingen vinden naar Nederland via Schiphol.

related partner content for mobile comes here

'In de eerste zeven maanden van dit jaar daalde het inkomend toerisme met 3 procent. Met deze campagne willen we, in het licht van de huidige marktontwikkelingen, de kortetermijnboekingen stimuleren. Stedenbezoekers leveren een belangrijke bijdrage aan de Nederlandse economie, iets wat in ons aller belang is', aldus Jos Vranken algemeen directeur NBTC.

De samenwerking met Schiphol wordt geïntensiveerd. Ivo van der Vlis, Senior Director Aviation Marketing Schiphol: 'In de huidige economische recessie moeten we ervoor zorgen dat Schiphol concurrerend blijft en dat we passagiers terugkrijgen. Dit doen wij met de intensivering van onze marketingactiviteiten en het niet verhogen van de havengelden. Deze onlinecampagne richt zich op de voor ons belangrijke markten en vormt hiermee een logische voortzetting van onze samenwerking met het NBTC.'

De campagne loopt, met uitzondering van de kerstperiode, van 1 november 2009 tot en met 10 februari 2010. in zes landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in