Onlinecampagne stimuleert kortetermijnboekingen


De campagne richt zich op stedenbezoekers uit Groot-Brittannië, Noorwegen, Zweden, Spanje, Italië en de Verenigde Staten. Via een Holland- microsite van Expedia kunnen consumenten reisaanbiedingen vinden naar Nederland via Schiphol.
'In de eerste zeven maanden van dit jaar daalde het inkomend toerisme met 3 procent. Met deze campagne willen we, in het licht van de huidige marktontwikkelingen, de kortetermijnboekingen stimuleren. Stedenbezoekers leveren een belangrijke bijdrage aan de Nederlandse economie, iets wat in ons aller belang is', aldus Jos Vranken algemeen directeur NBTC.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe samenwerking met Schiphol wordt geïntensiveerd. Ivo van der Vlis, Senior Director Aviation Marketing Schiphol: 'In de huidige economische recessie moeten we ervoor zorgen dat Schiphol concurrerend blijft en dat we passagiers terugkrijgen. Dit doen wij met de intensivering van onze marketingactiviteiten en het niet verhogen van de havengelden. Deze onlinecampagne richt zich op de voor ons belangrijke markten en vormt hiermee een logische voortzetting van onze samenwerking met het NBTC.'
De campagne loopt, met uitzondering van de kerstperiode, van 1 november 2009 tot en met 10 februari 2010. in zes landen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid