Communicatie Poll: ING's nieuwe bank
ING gaat zijn bank- en verzekeringsactiviteiten splitsen. Er ontstaat in Nederland een nieuwe consumentenbank. Daaraan is de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde 'Qua imago wint volksheld Dirk het van technocraat Bos'. Daarmee was een ruime meerderheid van 72 procent het oneens. Zij kozen het antwoord ‘Welnee, ook zijn achterban komt er nog wel achter hoe erg het was bij DSB’. De overige 28 procent oordeelde anders en koos voor ‘Inderdaad, zijn pr adviseurs hebben van Dirk maar mooi een gewone jongen gemaakt’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid