Overslaan en naar de inhoud gaan

Domeinnaam Maud gekaapt

De naam Maud is afgelopen weekend als merknaam gedeponeerd in het Benelux Merkenregister, maar niet door haarzelf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet Idols-finaliste Maud Mulder of Idols-organisator BMG Nederland worden de eigenaar, maar een zekere Mirjam R. de Jongh uit Rotterdam, zo meldt Shield Mark in zijn nieuwsbrief. Het merkenbureau voerde onderzoek in het Benelux Merkenregister. Hoewel het niet gelukt is contact te krijgen met de nieuwe eigenaar van het merk, heeft het er alle schijn van dat het merk Maud ‘gekaapt’ is.

related partner content for mobile comes here

Overigens staat Maud morgen met medefinalist Boris op het Radio 538 Koninginnedagspektakel op het Museumplein. De burgemeester van Amsterdam heeft het optreden omwille van de openbare orde en veiligheid afgewezen. Om de fans niet met lege handen te laten staan, is Radio 538 benaderd om de twee Idols-finalisten toch een podium aan te kunnen bieden.

Ook het jongerentijdschrift BreakOut! speelt in op de Idols-rage. Het blad verschijnt vandaag met twee verschillende covers. De lezers kunnen kiezen tussen een voorpagina met Idolsfinalisten Maud of Boris.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in