Overslaan en naar de inhoud gaan

Doek gevallen voor Grand Prix winnaar Tellus

Deze zomer is de stekker eruit gegaan bij dubbelvoudig winnaar Grand Prix Bedrijfsbladen, Tellus, het magazine van het ministerie van VROM.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Bedrijfsjournalistiek.nl. Tellus was winnaar van de Grand Prix 2002 en 2005. In het julinummer zei Sicco Louw, directeur Communicatie van VROM, over het verdwijnen van de titel: “Ik geloof niet in het verdwijnen van printmedia. Of misschien beter: ik wil er niet in geloven. Toch help ik er bij VROM aan mee. Tellus verdwijnt. Je leest nu het allerlaatste ‘gewone’ nummer van het succesvolle personeelsblad van VROM. Tellus verdwijnt omdat we keuzes moeten maken. Onze capaciteit en financiële middelen om communicatiemiddelen te maken nemen af.”

related partner content for mobile comes here

In augustus verschijnt nog een laatste speciale uitgave tegenaan, maar daarna is het dan ook echt afgelopen. VROM gaat het dan ontstane gat vullen met intranet en persoonlijke communicatie. (Bedrijfsjournalistiek.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in