Coca-Cola probeert melk met bubbeltjes uit: Vio


Coca-Cola gaat zijn nieuwe product Vio, melk met een smaakje en met koolzuur als eerste in New York City testen, zo is te lezen op de Guardian-site.
De smaak van de Amerikaanse consumenten zal beslissen of de nieuwe koolzuurhoudende melkdrank op termijn ook in andere landen te drinken zal zijn.
Coca-Cola noemt het een ‘verjaardagsfeest voor de ijsbeer’ en een ‘refreshing sensory experience’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVio is een melkproduct met bubbeltjeswater, rietsuiker en is in New York te testen in de smaken ‘citrus burst’, ‘peach mango’, ‘tropical colada’ and ‘very berry’. Vio bevat geen kunstmatige smaakstoffen, conserveringsmiddelen of zoetstoffen. Het bevat 15 procent van de dagelijkse benodigde hoeveelheid calcium en vitamine C. Het is te koop in ‘natural food’-winkel en deli’s voor ongeveer 2,50 dollar per fles. Vio hoeft niet gekoeld te zijn en volgens FoxNews/The Times kan het zelfs als gezondheidsdrankje op de markt worden gebracht, hoewel het 26 gram suiker bevat en 1,5 gram vet.
Coca-Cola heeft aan Guardian gemeld dat er voorlopig nog geen plannen zijn om Vio in Europa op de markt te brengen.
BevNET, dat online niet-alcoholische drankjes beoordeelt, heeft ze alvast kunnen drinken.
Over de ‘citrus burst’ schrijft de site dat 'het een beetje een domper is als men het vergelijkt met de ‘eye candy’ dat Coca-Cola met de branding creëerde’.
Het #039;">oordeel over de ‘peach mango': ‘Het is verrassend dat de zuivelinhoud niet wordt gemeld. Dat zal waarschijnlijk op de markt wel wat vragen gaan oproepen. Over het algemeen vinden we de verpakking oké, net als de smaak. Maar er is wat verwarring over het doel van het product en wat er nu eigenlijk in de fles zit.’
Diverse bronnen melden dat Vio onderdeel uitmaakt van het Coke-initiatief ‘Project Life’ – het ontwikkelen van melkproducten, maar daar is op de officiële site van Coca-Cola niets over terug te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid