Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de nieuwe stijl van Bar-le-Duc

Bureau Matters Most verzorgt de herpositionering van het mineraalwatermerk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nederlands mineraalwater Bar-le-duc heeft een nieuw logo, nieuwe en het zit sinds kort in een andere fles. Bureau Matters Most verzorgde de rebranding en presenteert een commercial voor het vernieuwde merk.

related partner content for mobile comes here

Natuurlijk

De boodschap van de tv-reclame is ‘doe eens lekker natuurlijk!’. Rogier Schut van Matters Most: ‘De grote kracht van Bar-le-Duc is dat alle producten 100% natuurlijk zijn. Dat is uniek, want de watermarkt wordt overspoeld met vage toevoegingen en poeha. Daarom richten we ons op mensen die gezond willen leven, zonder daar ingewikkeld over te doen.’

Het bureau ontwierp ook een nieuwe verpakking. Die is gemaakt van 100% gerecycled materiaal. Volgens Paula Gijsen, senior Brand Manager Bar-le-Duc, is de fles beter herkenbaar. ‘Het is een uitdaging voor Bar-le-Duc om vaker gekozen te worden in de supermarkt. Het is daarom belangrijk dat we beter vindbaar zijn in het schap.’

Website en commercial

De website en de commercial zijn meer gericht op inspiratie. ‘De oude website was functioneel  ingestoken en de nadruk lag de producten,’ vertelt Schut. ‘De nieuwe, moderne website draait om beleving en inspiratie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in