Dekker machtigste sponsorman
'Unilever is al jarenlang voorloper als het gaat om de ontwikkeling en inzet van innovatieve sponsoringconcepten', aldus Sponsor Magazine. Het blad noemt prijswinnende cases zoals Life & Cooking, Robijn Fashion Awards, Glorix en de Parade en Rexona en Idols. Afgelopen jaar werd het sponsorschap uitgebreid met sportbond NOC-NSF.
Als mediadirecteur bij Unilever is Harry Dekker volgens het vakblad 'de grote initiator en stimulator van de vele projecten'. 'Dekker is de vertegenwoordiger van een concern dat sponsoring niet alleen ziet als thematiek voor opvallende marketingcommunicatie, maar ook de zo noodzakelijke durf heeft om te innoveren.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet is de vijfde keer dat Sponsor Magazine een lijst van machtige mensen in sponsoring samenstelt. De nummer 1 van vorig jaar, Chris Woerts (destijds Eredivisie CV, nu Feyenoord), moet dit jaar genoegen nemen met een achtste plaats. In de top 3 staan verder de bekende sponsorgezichten Marcel Beerthuizen (TBWA/Brand Experience Company) en Henri van der Aat (Trefpunt). Hoogste binnenkomer in de lijst is MM&MO-oprichter en voorzitter van het Nima, Alfred Levi.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid