Overslaan en naar de inhoud gaan

Dekker machtigste sponsorman

Harry Dekker van Unilever is door Sponsor Magazine uitgeroepen tot de meest machtige man in sponsoring.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Unilever is al jarenlang voorloper als het gaat om de ontwikkeling en inzet van innovatieve sponsoringconcepten', aldus Sponsor Magazine. Het blad noemt prijswinnende cases zoals Life & Cooking, Robijn Fashion Awards, Glorix en de Parade en Rexona en Idols. Afgelopen jaar werd het sponsorschap uitgebreid met sportbond NOC-NSF.

related partner content for mobile comes here

Als mediadirecteur bij Unilever is Harry Dekker volgens het vakblad 'de grote initiator en stimulator van de vele projecten'. 'Dekker is de vertegenwoordiger van een concern dat sponsoring niet alleen ziet als thematiek voor opvallende marketingcommunicatie, maar ook de zo noodzakelijke durf heeft om te innoveren.'

Het is de vijfde keer dat Sponsor Magazine een lijst van machtige mensen in sponsoring samenstelt. De nummer 1 van vorig jaar, Chris Woerts (destijds Eredivisie CV, nu Feyenoord), moet dit jaar genoegen nemen met een achtste plaats. In de top 3 staan verder de bekende sponsorgezichten Marcel Beerthuizen (TBWA/Brand Experience Company) en Henri van der Aat (Trefpunt). Hoogste binnenkomer in de lijst is MM&MO-oprichter en voorzitter van het Nima, Alfred Levi.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in