Communicatie m/v van het jaar: het heruitvinden van de prijs
Het niet uitreiken van de prijs voor de communicatiemanager van het jaar in 2006 heeft de tongen terecht losgemaakt. Er is grondig…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
1) De prijs niet meer te koppelen aan alleen managers, het ook mogelijk te maken dat medewerkers, adviseurs of mensen uit het onderwijs ervoor in aanmerking komen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
2) 4 categorieen in te stellen: bedrijfsleven, overheid, onderwijs en bureaus
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS3) een jury kiest (op basis van het voorwerk van een selectiecommissie) uit de nominaties de winnaars in deze categorieen, het publiek kiest uit de 4 hun favoriet
Heeft deze aanpak kans van slagen? Waar moeten we op letten? Laat het horen!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid