Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie m/v van het jaar: het heruitvinden van de prijs

Het niet uitreiken van de prijs voor de communicatiemanager van het jaar in 2006 heeft de tongen terecht losgemaakt. Er is grondig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1) De prijs niet meer te koppelen aan alleen managers, het ook mogelijk te maken dat medewerkers, adviseurs of mensen uit het onderwijs ervoor in aanmerking komen.

related partner content for mobile comes here

2) 4 categorieen in te stellen: bedrijfsleven, overheid, onderwijs en bureaus

3) een jury kiest (op basis van het voorwerk van een selectiecommissie) uit de nominaties de winnaars in deze categorieen, het publiek kiest uit de 4 hun favoriet

Heeft deze aanpak kans van slagen? Waar moeten we op letten? Laat het horen!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in