Overslaan en naar de inhoud gaan

Boeken!!

Ik heb weer een tweetal boeken in de aanbieding, voor de rubriek Boekrecensies in Tijdschrift voor Marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie voelt zich geroepen om de volgende boeken te lezen en te voorzien van een recensie:

related partner content for mobile comes here

De eerste: 'Convergence Culture-where old en new media collide' van , professor of Humanities en directeur/oprichter van het aan MIT.

Hij schreef eerder de boeken Fans, Bloggers and Gamers, Exploring Participatory Culture en From Barbie to Mortal Kombat: Gender and Computer Games.

Jenkins probeert in dit boek dieper in te gaan op de culturele transformaties die plaatsvinden zodra oude en nieuwe media samenkomen. Amerikaanse populaire cultuur is volgens hem aan het veranderen door de toename van crossmediale activiteiten van zowel bedrijven als consumenten.

De tweede: Brand Prototyping - developing meaningful brands, door Michel Jansen, branding expert bij High Value.
Brand Prototyping: een methode die adverteerders helpt om een sterke merkidentiteit te ontwikkelen en een zinvolle relatie met hun klanten op te bouwen.

Geïnteresseerd en de komende weken tijd over? Laat dan een reactie achter, of .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in