Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM voorziet in behoefte van online ticketzoeker

KLM introduceert voor haar lezers van de e-mail nieuwsbrief een nieuwe service: de Take Off Fare Calendar. Hiermee kan je direct zien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

introduceert voor haar lezers van de e-mail nieuwsbrief een nieuwe service: de Take Off Fare Calendar. Hiermee kan je direct zien wanneer er plaats is voor het laagste (aanbiedings)tarief. KLM volgt hiermee de prijsvechters die ook de verschillende tarieven weergeven per vertrekdatum. Het verschil (en voordeel) bij KLM zit erin dat je ook over dagen heen de tarieven in een oogopslag kunt bekijken, terwijl je bij de low-cost carriers dan weer een nieuwe datum in moet voeren.

related partner content for mobile comes here

KLM voorziet hiermee echt in een behoefte, omdat reizen vaak beginnen met een vliegticket en de reiziger vooral daar op de prijs let. Men kiest liever voor een andere vertrekdatum, dan voor een duurder ticket en plant de rest van de reis er wel omheen (al zal dit bij zakelijke reizen misschien iets anders liggen).

Alle prijzen zijn ook nog eens all-in, dus inclusief belastingen en toeslagen. Overigens haakte ook wel leuk in op de nieuwe verplichting tot het tonen van all-in tarieven en hun berisping van de RCC met hun advertentie van vandaag...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in