Cannes: Nederland 9 keer op shortlist Promo & Activation
Lemz heeft zijn eerste 3 shortlist-vermeldingen voor Sweetie binnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook JWT Amsterdam is twee keer op de shortlist voor Promo & Activation vertegenwoordigd. In totaal staan 9 Nederlandse inzendingen op de shortlist:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- HAVE A SEAT - KITKAT - JWT Amsterdam (2)
KITKAT - Have a seat
- THE LEGENDARY POSTERS – HEINEKEN - WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM
- SWEETIE - TERRE DES HOMMES - LEMZ (3)
- #SHARETHESOFA- HEINEKEN - DDB & TRIBAL
Heineken | #ShareTheSofa for the UEFA Champions League
- FABULOUS FORTY – MINI CLUBVAN - FEL Amsterdam
MINI Clubvan | Fabulous Forty (MINI.nl)
- THE ALZHEIMER’S EVENT - ALZHEIMER NEDERLAND - N=5
Het Alzheimer Event
Namens Nederland zit Rick Chant (We are Pi) in de jury. De awards worden maandagavond uitgereikt. Bekijk ook de Nederlandse inzendingen op de shortlist van de Direct Lions en van de PR Lions.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de shortlists van de Innovation Lions en de Creative Effectiveness Lions staan geen Nederlandse inzendingen.
Alles over het 61e Cannes Lions festival is te lezen in het Dossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid