Overslaan en naar de inhoud gaan

Canday wint internationale pitch Royal FloraHolland

Canday en Blue Field Agency gaan samenwerken aan internationale snijrozen campagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ze gaan een driejarige samenwerking aan met FPC Snijroos (Royal FloraHolland ProductCommissie). Op basis van een creatieve en strategische pitch die in opdracht van FPC Snijroos door Royal FloraHolland werd uitgeschreven, zijn de bureaus proces geselecteerd om een meerjarige, internationale campagne te ontwikkelen. Vanuit het idee dat er een roos is voor elk moment en voor iedereen, richt het campagneconcept zich op consumenten, kwekers en retailers.

Blue Field Agency is verantwoordelijk voor de geïntegreerde marketing- en mediastrategie achter het concept en de business modelling. De campagne begint naar verwachting medio 2017 in minimaal vier landen (Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk).

related partner content for mobile comes here

Internationaal
Als onderdeel van de visie voor 2020 heeft Royal FloraHolland in opdracht van FPC Snijroos (Royal FloraHolland ProductCommissie, een adviesraad van kwekers) eerder dit jaar een creatieve en strategische pitch uitgeschreven. 

FPC Rozen en Royal FloraHolland hebben geen beschikking over eigen kanalen om de roos bij consumenten op de radar te krijgen. Daarom heeft Canday gekozen voor een campagneconcept waarbij meer redenen om rozen te kopen worden gegeven. Natascha van den Ende (Client Services Director & Partner bij Canday): &;Er is een roos voor ieder moment en voor iedereen. Dit idee is door onze creatieven vertaald naar een omnichannel campagne waarin vooral aandacht is voor meer relevantie en meer betekenis. Met een balans tussen pull (vraag vanuit de markt) en push (het aanbieden van de roos aan de consument door retailers) communicatie.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in