Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina heeft te weinig Control, of juist teveel?

Een succesvolle introductie heeft ook zo zijn nadelen: Campina heeft een maand na de start van de introductiecampagne grote problemen om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een succesvolle introductie heeft ook zo zijn nadelen: heeft een maand na de start van de introductiecampagne grote problemen om te leveren aan de supermarkten.

related partner content for mobile comes here

Zo zegt pr-manager Karen Nitschke van Campina tegenover : 'Er is een dusdanig hoge vraag naar Campina Control dat we de vraag niet aankunnen. Het loopt vele malen harder dan we vooraf hadden ingeschat.'

Campina brengt consumenten die aan het lijnen zijn met Optimel Control via advertenties op de voorpagina's van de landelijke kranten op de hoogte van de ontstane leveringsproblemen.

Nitschke schat dat de voorraad Optimel Control 'binnen nu en anderhalve week' toereikend is om de schappen weer te vullen.

Alleen C1000 hoeft niet te vrezen voor out-of-stocks in het zuivelschap, want deze supermarkt plaatste een grote voororder. De rest zal lege schapruimte gaan krijgen, maar langer dan anderhalve week zal dat niet duren, zo is de verwachting.

Was dit nu een verkeerde inschatting van Campina of is het juist hele slimme pr omdat er nu een run op de laatste flesjes Control komt? De krantenadvertentie lag wel snel klaar...wie het weet, mag het zeggen!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in