(Campagne) Pepsi Kick


Ook zijn tram- en bushaltes op elf toplocaties in lijn met de campagne ‘bespetterd’, waardoor ‘de hele halte omgetoverd is tot één grote, opvallende en kleurrijke uiting’, aldus PepsiCo.
Met een combinatie van uitingen op Abri en billboardformaat heeft PepsiCo binnen de totale mediastrategie gekozen voor een brede inzet van buitenreclame. In de maand dat Pepsi Kick lanceert, moet de fles aanwezig in het straatbeeld van ruim 50 steden.
Pepsi is naar eigen zeggen langere tijd minder zichtbaar geweest in de media, maar wil nu terugkomen met nieuwe campagnes die Pepsi met name bij jongeren weer op de kaart moeten zetten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne startte begin juli met een radio- en televisiecommercial en werd eind juli en begin augustus versterkt met een buitenreclamecampagne. Daarnaast is er een landelijke promotie op de winkelvloer en wordt er gesampled op diverse dance-events.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid