Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Pepsi Kick

Pepsi is begonnen met de campagne voor de nieuwe Pepsi Kick. In diverse Nederlandse steden zijn campagne-uitingen te zien op abri’s,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook zijn tram- en bushaltes op elf toplocaties in lijn met de campagne ‘bespetterd’, waardoor ‘de hele halte omgetoverd is tot één grote, opvallende en kleurrijke uiting’, aldus PepsiCo.

related partner content for mobile comes here

Met een combinatie van uitingen op Abri en billboardformaat heeft PepsiCo binnen de totale mediastrategie gekozen voor een brede inzet van buitenreclame. In de maand dat Pepsi Kick lanceert, moet de fles aanwezig in het straatbeeld van ruim 50 steden.
Pepsi is naar eigen zeggen langere tijd minder zichtbaar geweest in de media, maar wil nu terugkomen met nieuwe campagnes die Pepsi met name bij jongeren weer op de kaart moeten zetten.

De campagne startte begin juli met een radio- en televisiecommercial en werd eind juli en begin augustus versterkt met een buitenreclamecampagne. Daarnaast is er een landelijke promotie op de winkelvloer en wordt er gesampled op diverse dance-events.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in