Blad voor singles gelanceerd


Nederland kent in totaal zo’n 2,5 miljoen singles en de verwachting is dat dit aantal nog zal blijven groeien, zeggen de makers (S1ngle Media in Utrecht). Die vonden het ‘hoog tijd’ dat er een special interest magazine komt voor ‘deze doelgroep’. S1ngle richt zich met name op hoogopgeleide mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie van 28/45 jaar, zonder vaste relatie en met een onafhankelijke levensstijl en inkomen.
S1ngle is straks op verschillende verkooppunten in Nederland en België te verkrijgen. De titel verschijnt zes keer per jaar in een oplage van 50.000 exemplaren. De losse verkoop gaat van start in de kiosken van onder meer Bruna, Super de Boer, Primera, Albert Heijn, Shell, Bijenkorf, V&D, Edah. Vandaag wordt het blad aan de pers en media gepresenteerd in Theater Festige te Amsterdam. Het eerste exemplaar wordt uitgereikt aan onze bekende single sporter, Stella Jongmans.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid