Aiwa wil verjongen
Electronicamerk Aiwa start een nieuwe campagne, vooral bedoeld om een jongere doelgroep aan te spreken. De commercials zullen te zien zijn…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nieuwe kernwaarden zijn young, personal en enjoyable. In de commercials figureren zogenaamde ‘sonics’, muzikale animatieartiesten die een mondje hebben in de vorm van het Aiwa logo. Sommige zijn gebaseerd op echt acts uit het Verenigd Koninkrijk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Producten die speciaal onder de aandacht moeten komen, zijn de BMZ K1 Hifi Stereo en de AM-NX9 Net MiniDisc.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAiwa is onderdeel van de Sony Corporation, die sinds oktober 2002 100% eigenaar is. Het werd in 1951 opgericht, oorspronkelijk als fabrikant van microfoons.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid